Laserowe Love: Letné albumy

10/22/2019 10:48:00 AM

Príjemne ma pred časom prekvapila objednávka na letné albumy, lebo som sa mohla na chvíľku odkloniť od obľúbených svadieb a zmeniť trocha tému. :)

Oba albumy som vytvorila z krásnej letnej kolekcie Nautical Holidays od Laserowe Love. Jeden je v krémovo-modrých farbách a druhý v krémovo-červených farbách.


Chcela som ich urobiť iné a zároveň rovnaké, aby sa k sebe hodili. Použila som aj parádne lepenkové rámiky v dovolenkovej tematike, do ktorých som zakomponovala nápisy podľa želania.







Ďakujem, že ste si klikli na môj blog. Ak si ešte chcete dať vyrobiť letný album na dovolenkové fotografie, neváhajte sa na mňa obrátiť. Je to milý darček aj k Vianociam, pretože mať založené fotografie a počas dlhých zimných večerov si ich listovať a spomínať .... to je najviac. :)
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov