Lexi Design: Zimný album Winter Tales

10/31/2019 11:44:00 AM

Je tomu zhruba mesiac a pol, čo vznikla nová poľská značka scrapbookových papierov a papierových nálepiek Lexi Design. Je viac dôvodov, prečo som hneď vedela, že ju budem zbožňovať. Jedným z nich je to, že ich ilustrovala a spracovala Renata Maslyk, ktorej práca je neskutočne originálna a krásna. A perfektne sa s ňou samozrejme tvorí. Najradšej by som tie papiere zarámovala a zavesila na stenu, lebo sú to skutočne akvarelové majstrovské diela v mojich očiach, ale keďže s nimi "musím" scrapovať, tak som sa snažila ukázať ich v čo najlepšom svetle v mojich scrapbookových dielkach s pridaním môjho rukopisu :)

Mojím prvým projektom pre Lexi Design je zimný fotoalbum vytvorený z ich prvej kolekcie Winter Tales. Zdobila som najmä obal zvonku a zvnútra, inak obsahuje len čisté biele listy s perleťovým odleskom.
Obal som zdobila naozaj detailne a verím, že to na fotografiách uvidíte, lebo ma niekedy mrzí, ako fotografia veľa skryje a že naživo je oveľa bohatší dojem z takýchto zdobených projektov.


Navrstvila som na seba milión vrstiev lepenkových ozdôbok od Laserowe Love, obrázkov a nálepiek z kolekcie Winter Tales a ďalších ozdôbok ako napr. drievko, drevené kocky, kvietky, enamelky, flitre, perličky, čipka, šnúrka či 2 druhy umelého snehu. Všetko spolu krásne ladí a dopĺňa sa. Pri vystrihovaní obrázkov z kolekcie mám vždy o zábavu postarané. 







Zadná strana nie je zdobená kvôli praktickej stránke, ale ani nemusí, lebo je na nej papier s týmto nádherným obrázkom.


Dovnútra som ešte vlepila ručne vyrobenú obálku z jedného z papierov z kolekcie a vrecko na drobnosti.



Verím, že sa vám môj zimný album páči a že vás z neho prešiel trošku mráz po chrbte - v dobrom slova zmysle ;)
Ak si chcete zblízka pozrieť značku Lexi Design, kliknite si na ich Facebook stránku alebo Instagram a nájdete tam úžasné inšpirácie od ďalších scraperiek :)
Krásny deň vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov