Predobjednávka vianočných pohľadníc a iných papierových projektov

10/14/2019 10:33:00 AM

Vianoce sú ešte ďaleko, ale pre mňa už začínajú v tomto období, aby som stihla do začiatku decembra vyrobiť všetky vianočné pozdravy a papierové darčeky pod stromček. Čakajú na vás nové motívy vianočných pozdravov, ktorými neuveriteľne potešíte svojich blízkych a budú mať svoje čestné miesto na poličke. :)


V tomto období ešte dokončujem všetky svadobné objednávky a objednávky albumov na letné fotografie, ale už čoskoro sa pustím do tvorby vianočných pohľadníc a vašich vianočných objednávok. 
Ak máte záujem o vianočné pohľadnice či iné projekty z mojej dielne, prosím vopred ma kontaktujte na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com, aby som stihla vyhotoviť objednávky včas, nakoľko mám obdobie od októbra do decembra veľmi zaneprázdnené kvôli všestrannej pracovnej vyťaženosti.


Ak chcete moju tvorbu najprv vidieť, sledujte moje stránky (tento blog a Facebook), kde budem priania na predaj i na ukážku pridávať. 

Ďakujem za pochopenie a už sa teším na vaše objednávky ;)

You Might Also Like

0 komentárov