Laserowe Love: Vianočné hrkálkové pohľadnice

10/21/2019 12:25:00 PM

Konečne som sa dostala popri zákazkách aj k tvorbe vianočných pohľadníc. Tie dnešné sú trošku špeciálne, lebo na každej je vytvorená hrkálka. :)



Laserowe Love ponúka prekrásne lepenkové rámiky a ja som ich tentokrát nevyplnila nápismi, ale efektnými hrkálkami. Používala som až 3 typy snehu :)


Po prvýkrát som pracovala s kolekciou Winter Fun, ktorá má niektoré papiere do škandinávskeho štýlu a presne tie mi zapasovali do tvorby. Chcela som zvýrazniť podkladový papier a hrkálku, takže žiadne ozdoby naviac (okrem nápisov a perličiek) som nepoužila, aby toho nebolo príliš a vyniklo, čo má :)









Ak sa vám moja vianočná tvorba páči, objednajte si svoje vianočné pohľadnice cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com a potešte svojich blízkych originálnymi prianiami k Vianociam. ;)
V nasledujúcej dobe budem pridávať pohľadnice na rôzny štýl v krásnych motívoch, takže určite nájdete to pravé podľa vášho vkusu :)


You Might Also Like

0 komentárov