Laserowe Love: Vianočná visačka z MDF

10/14/2019 09:06:00 AM

Vianoce s Elfmi - tak sa volá úžasná hravá kolekcia od Laserowe Love a ja som mala pripraviť inšpiráciu na tvorbu s ňou. Nakoľko som mala pred 2 týždňami úraz na ruke, tak som nemohla vyše týždňa tvoriť, ale skúsila som zlepiť dokopy (s miernym jajkaním a používaním len jednej ruky) aspoň milý vianočný tag (visačku) na darček, darčekovú taštičku či len tak na dekoráciu. Aj preto používam slovo tag, lebo v našom ponímaní je visačka trocha na iný štýl.

Tag je vyrobený z MDF základu na tag od Laserowe Love, ktorý som oblepila papierom z kolekcie Christmas with Elves, ilustráciami z tejto kolekcie a lepenkovými výrezmi z vianočných kolekcií. Pekne som všetko navrstvila a pridala super nápis pomocou pečiatky od organizatorka.sk.




Taká malá drobnosť a koľko radosti urobí zavesená na vianočnom darčeku. :)
Príjemný vstup do nového týždňa prajem.

You Might Also Like

0 komentárov