Svadobná darčeková krabička na peniaze B&F

10/14/2019 12:50:00 PM

Folklórny motív je teraz všeobecne veľmi obľúbený a pravidelne sa objavujú objednávky v tomto štýle. Aj pred časom som tvorila svadobný exploding box vo folklórnom motíve s roztomilou miniatúrkou kostolíka vo vnútri. Naozaj som si tvorbu užila a s postupom času mi aj zlatá nevesta dala príjemnú spätnú väzbu. :)


Ako je mojím zvykom, krabičku som ozdobila čipkou, kvietkami a mladomanželským párom.



Vnútro obsahovala 3 priečinky na peniažky a venovanie od zákazníkov.


Miniatúrku kostolíka som jemnučko ozdobila vo farbách papiera a pridala bozkávajúci sa pár, ktorý sa tam perfektne hodil. 


Je to veľmi milé zátišie. Zbožňujem pracovať s týmito miniatúrkami a vždy ich nejak inak dozdobiť a domyslieť.



Verím, že sa vám moja ručne robená darčeková krabička zapáčila a ak by ste chceli potešiť svojich blízkych podobnou krabičkou k svadbe, narodeniu dieťatka, krstu, 1. sv. prijímaniu, birmovke či k jubileu, neváhajte si ju u mňa objednať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov