Svadobná darčeková sada V&J

10/21/2019 11:48:00 AM

Ahojte!
Dnes mám pre vás na ukážku darčekovú krabičku s taštičkou vyrobenú opäť podľa oznámenia - v prírodnom motíve a v spojení s kraft papierom. Objednávala ju kolegynka a chcela to mať naozaj vyšperkované, takže sme spoločne doladili každý detail. No poďte sa pozrieť ;)


Darovanie krabičky v tejto taštičke posúva dar na novú úroveň, lebo všetko krásne ladí a vyzerá to naozaj rozkošne spolu. Som rada, že som konečne našla tašku, v ktorej krabičku vidno a vyzerá originálne.



Krabička je zdobená jemne, s citom, ale zároveň bohato navrstvená a zdobená pre slávnostný efekt.




Vnútro exploding boxu zdobí 3D miniatúrka bozkávajúceho sa páru na moste, ktorým robí spoločnosť labuť. Zbožňujem robiť takéto milé zátišia :)


Dve strany boxu som ozdobila fotografiami páru, nakoľko mali krásne profesionálne fotky, tak aj ich využitie v darčekovej krabičke bolo nevyhnutnosťou. A pasujú tam perfektne.




Verím, že sa vám moja dnešná darčeková sada páči a že už rozmýšľate, koho takou sadou potešiť. V prípade záujmu o výrobu darčekovej krabičky ma neváhajte kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com
Prajem príjemný vstup do nového týždňa,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov