Laserowe Love: Svadobný set M&M

11/02/2019 08:11:00 PM

Svadobná sezóna sa pomaly chýli ku koncu a bude mi veľmi chýbať, ale ešte mám v zásobe niekoľko projektov, ktoré som vám neukázala. Začnem touto darčekovou krabičkou na peniaze s taštičkou zladenou v rovnakom štýle. 


Táto sada bola opäť vyrobená na mieru pre zákazníčku a očarila ju kolekcia Be with me od Laserowe Love, s ktorou ste sa u mňa už párkrát stretli. K papierom som doladila aj lepenkové výrezy, kvety a ďalšie ozdoby, aby bol výsledok nežný a romantický.








Vnútro je zdobené v jemným krémových odtieňoch podľa želania a zdobí ho krásny 3D svadobný koč.





Verím, že sa vám tento romantický darčekový set páči a vyvolal u vás príjemný dojem ;) Ak by ste chceli niekoho potešiť podobnou darčekovou krabičkou, neváhajte mi napísať.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov