Vintage džentlmenská Z-fold karta

1/06/2019 11:01:00 AM

Ahojte!
Dnes mám pre vás inšpiráciu na vintage Z-fold kartu pre džentlmena. Vyrobila som ju môjmu starému otcovu k 80tke. Chcela som vytvoriť nejakú zaujímavú kartu vo vintage štýle, ktorá preňho bude krásnou spomienkou na úžasný vek, ktorého sa dožil. :)

Pohľadnicu som vyrobila podľa super fotonávodu Timony na blogu Vintage Crafting a ozdobila papiermi z kolekcie Vintage Gentelman a lepenkovými výrezmi od Laserowe Love (tento a množstvo iného materiálu nájdete v e-shope organizatorka.sk).


Ďalej som pohľadnicu ozdobila papierovou čipkou vyrezanou na raznici, enamelkami, perličkami, kovovými ozdobami a gombíkmi, svorkami a nálepkami. Tie dúhové glitre na obrázkoch sú vytvorené z tekutých enameliek.



Na karte nemohli chýbať oldschool veci ako gramofón, písací stroj, džentlmen čítajúci noviny, okuliare, knihy - veci, ktoré má starý otec rád  :)



Ďakujem, že ste sa zastavili na mojom blogu a prajem vám krásny zvyšok nedele ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov