Laserowe Love: Darčeková krabička ku krstu

1/23/2019 05:42:00 PM

Ako ste si všimli v mojom odtajnenom balíku od Laserowe Love, dostala som veľa materiálu v tematike krstu, 1. svätého prijímania a birmovky. Takže už bolo na čase, aby som sa viac povenovala scrapbookovým projektom aj v týchto motívoch. Určite sa mi nebudete čudovať, keď sa priznám, že ma to veľmi chytilo. Ako prvú by som vám rada ukázala darčekovú krabičku ku krstu ;)

Krabička je vyrobená z papiera z kolekcie Lily Flower, ktorá je bielo-krémovo-ružovo-zelená, ale rozhodne nie je zameraná len na dievčatá.



Laserowe Love k nej vytvorili extra kolekciu s krásnymi obrázkami a preto vidieť, že je skvelá na tvorbu projektov vo svadobných motívoch, bábätkovských a v spomínaných motívoch ako krst, 1. sväté prijímanie a birmovka. 
Všetko spolu krásne ladí - papiere, obrázky aj lepenkové výrezy a spolu to vytvára krásny slávnostný výsledok.


Za 3D miniatúrku dovnútra som zvolila kalich s krížikom, ktorý som ozdobila kvetmi.



Exploding box obsahuje aj 2 vrecká na peniaze, ale bez problémov tam môžete dať aj kartičky s venovaním, prípadne s obľúbenými náboženskými citátmi.





Použila som tento materiál: 








Ďakujem, že ste si dnes klikli na môj blog a verím, že sa vám môj projekt páčil :) 


You Might Also Like

0 komentárov