Blahoželanie k narodeniu dievčatka

1/26/2019 07:08:00 PM

Prednedávnom som kamarátke fotila tehotenské fotografie, lebo bola v radostnom očakávaní a chcela mať pekné umelecké fotografie z ateliéru spolu s partnerom. Môžete ich nájsť na stránke BEST FOTO. A samozrejme, že kým si vybrala najlepšie zábery a ja som jej z nich vyvolala fotografie, tak už bola malá princezná na svete (milý dodatok - vo štvrtok sme fotili a v nedeľu už bola maličká na svete). K fotkám som jej pribalila aj blahoželanie, tak sa naň poďte pozrieť ;) 

Tento okrúhly macíkovsko-balónový okrúhly rámik čakal na špeciálnu príležitosť a toto bola presne ona, takže som ho využila na prednej strane priania a samozrejme doňho zakomponovala aj hrkálku - to je moje najobľúbenejšie využitie rámikov :)


Pracovala som s materiálom od Laserowe Love a od organizatorka.sk. Do hrkálky som dala farebné flitre, drevené srdiečka a papierové motýliky. Inak som pohľadnicu ešte dozdobila kvietkami, stužkou, perličkou, enamelkou, čipkou a nálepkou v tvare kvietku. Nemohli chýbať ani tekuté glitrované perly (na balónoch).




Pohľadnica mala úspech a keď princezná trošku vyrastie, tak sa s ňou možno aj pohrá, lebo deti milujú hrkálky ;)
Pekný zvyšok víkendu praje 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov