Laserowe Love: Tehotenské denníky

1/09/2019 09:49:00 PM

Ahojte!
Ako som už určite spomínala, vintage detské kolekcie od Laserowe Love nemajú konkurenciu. A ja som pre ne našla ďalšie uplatnenie (pozor, nie je to žiadna novinka :)). Nie je tajomstvom, že budúce mamičky si rady zapisujú do denníka svoje pocity počas tehotenstva a odkladajú sono fotografie bábätka. Ja som teda vyrobila 2 praktické tehotenské denníky, kde je kopec miesta na písanie a tiež vrecká a obálky na vloženie fotografií, čiže všetko v jednom a v krásnych motívoch.
Poďte sa na ne pozrieť ;)



Hi everybody!
Laserowe Love's vintage baby collections have no competition and I found another type of projects where I can use them! It's no secret that some future moms love to write their thoughts into their personal journal during pregnancy and added the sono pictures to them. And I created two practical pregnancy journals where the future moms have a lot of space to write their thoughts and also a few pockets and envelopes for inserting the pictures of an unborn baby. 
Let's take a look ;)



Takýto denník je krásnou spomienkou na tehotenstvo, kde si budúca mamička môže zapisovať, čo len chce (svoje myšlienky, nálady a ďalšie detaily tehotenstva) a vložiť sono fotografie, profesionálne "tehu fotografie", zoznam najobľúbenejších detských mien, vizitky obľúbených detských obchodíkov, tehotenskú knižku od doktora a podobne.

This journal is a great memory of pregnancy where the future mom can write whatever she wants (her thought, moods and other stuff) and insert baby pictures from a doctor, professional pregnancy photos, lists of favourite baby names, business cards of favourite baby shops, little pregnancy book from a doctor and so on. 














Denníky som ozdobila rozkošnými obrázkami z detských kolekcií, lepenkovými ozdobami, papierovou čipkou, kvietkami, enamelkami a nálepkami. Tiež som do nich vyrobila 3 predelovače, ktoré oddeľujú od seba jednotlivé trimetre.

I decorated these journals with lovely pictures from vintage baby collections, chipboards, paper lace, flowers, enamel dots and stickers. I also made 3 dividers which separate three trimesters from each other.














Použila som: / I used:
(materiál od Laserowe Love nájdete v slovenskom e-shope www.organizatorka.sk)












Verím, že sa vás denníčky páčia. Je to skvelý darček pre kamošku, sestru alebo švagrinú, ktorá čaká bábätko. Denníky sú na predaj a môžete si ich objednať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com. :)

I hope you like them :) It's a great gift for a friend, sister or sister-in-law who is expecting a baby. :)


You Might Also Like

0 komentárov