Laserowe Love: Prianie s obálkou ku krstinám

1/12/2019 08:13:00 PM

Ahojte!
Veľmi ma teší záujem o ručne robené pohľadnice, lebo na nich skutočne záleží :) Je to akoby darček naviac, pridaná hodnota. Aj preto ich veľmi rada tvorím - či už do kamenných predajní, kde si každý nájde tú "svoju", ktorou chce urobiť radosť blízkej osobe, alebo na objednávku, kde ma zákazník nasmeruje, dá mi text a pohľadnica je ešte viac personalizovaná. Jednu takúto spoločne s handmade obálkou som vyrobila pre krstnú mamu Kamilku :)

Kto ma sleduje pravidelne už rozpoznal krásnu vintage kolekciu papierov a lepenkových ozdôbok od Laserowe Love. Áno, opäť som siahla po tejto kolekcii Vintage Baby Boy, lebo je to najlepšie, čo môžem zákazníkovi ponúknuť z detských kolekcií.


Obálku som vyrobila pomocou ryhovacej podložky na obálky od www.organizatorka.sk. Odtiaľ mám samozrejme aj ďalší materiál a majiteľka Maťka má v ponuke aj produkty od Laserowe Love ;)



Celá sada je ladená do detskej tematiky, a nápis spolu s holúbkom napovie, že sa jedná o prianie ku krstu.


S pomocou ozdobného rámika som vyrobila hrkálku naplnenú flitrami, gombíkmi, lepenkovými srdiečkami a papierovými hviezdičkami.




Verím, že prianie poteší, je vyrobené zo srdca a z krásneho kvalitného materiálu :) 
V prípade, že by ste mali záujem o ručne vyrobené prianie, neváhajte ma kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.
Krásny zvyšok víkendu vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov