Laserowe Love: Úžasné novinky

1/15/2019 09:43:00 PM

Dnes mi dorazil obrovský balík plný nádherností od Laserowe Love a musím sa s vami o ne podeliť, inak to proste nejde :) Dievčatá mi poslali množstvo papierových sád, lepenkových výrezov a pečiatok.... a samozrejme nechýbali úžasné novinky - kolekcie First Love a Love Llama. Poďte sa na ne pozrieť zblízka :)

Balík prekypoval krásnym materiálom, ale na to si u Laserowe Love rýchlo zvyknete. Papiere som poznala, okrem najnovších sád, lebo s nimi tvorím pravidelne (z predošlých príspevkov už viete), ale do rúk sa mi dostalo množstvo nových neokukaných lepenkových výrezov, ktoré mi vyrazili dych. Motívy na krst, 1. sväté prijímanie či birmovku, na svadbu, rámiky rôznych tvarov a vzorov, ornamenty, 3D miniatúrky ... majú taký široký sortiment, že aj napriek tomu, že som u nich na stránke dosť často, stále ma vedia prekvapiť produktmi, ktoré som ešte neobjavila.







A tie novinky .... Kolekcia First Love je jedna z najkrajších svadobných kolekcií, ktoré sa mi dostali do rúk. Je to možno môj subjektívny názor, ale spojenie týchto farieb sa mi veľmi páči aj napr. v interiérovom dizajne. Keď mi to lahodí oku v interiéri a keď mám tieto farby v hlave pri zariaďovaní bytu a prerábky kuchyne, tak si predstavte, čo to so mnou spraví, keď je dostupný taký scrapbookový materiál rok pred mojou svadbou. Výborne LL, opäť ste sa trafili do môjho vkusu a ja už mám v hlave môj vlastný svadobný plánovač, ktorý sa mi bude hodiť dokonca aj do obývačky <3 





Druhou novinkovou kolekciou je Love Llama. Kto by nemal rád lamy, však? Teraz je to veľmi obľúbený motív. Kolekcia má krásne sýte farby a jedná sa o moje ďalšie milované farby - tyrkysovú a ružovú. Boli časy, keď boli pred bielou, ale tá ich posledné roky prevalcovala. Kolekcia obsahuje obrázky zaľúbených lám, kvetov, kaktusov a srdiečok... a je to vlastne valentínska kolekcia. Neviem sa dočkať, ako sa s ňou "vyhrám" a verím, že vás inšpirujem k tvorbe s ňou. Je naozaj originálna ;)




 Novinkou u Laserowe Love je, že sa začali viac zaoberať pečiatkami a k týmto najnovším kolekciám ich navrhli hneď niekoľko. Ja som dostala krásny novomanželský párik, lamu s batôžkom srdiečok, lamu so srdiečkovými okuliarmi a 4 nápisové pečiatky. Tri kusy sú v slovenskom jazyku (Ďakujem za všetko, Valentín, Ďakujem, že si) a jeden kus je v anglickom jazyku (You are simply the best).


Už sa veľmi teším na tvorenie s týmito produktmi, tak ma sledujte, aby vám nič neuniklo ;) A kliknite si aj na blog Laserowe Love, kde nájdete množstvo inšpirácií a foto/video návodov od ostatných dievčat z dizajn tímu :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov