Kvetované receptáre v modrých odtieňoch

1/13/2019 04:25:00 PM

Dostala sa mi do rúk krásna kolekcia od Kaisercraft a musím sa priznať, že si ma jej prevládajúca modrá farba získala. Odjakživa som túto farbu nemusela, ale pomaly si ma získava, najmä keď je spojená s ďalšími odtieňmi modrej, s bielou farbou a tiež zelenou. Pred časom som v týchto farbách tvorila pohľadnice, ktoré si môžete pozrieť TU a dnes si môžete pozrieť  receptáre, ktoré som pred pár dňami "ukuchtila" :) 

Receptáre sú vo formáte A5 (15x21cm) a sú vytvorené v mojom typickom štýle. Obsahujú 100 jednostranne potlačených listov s peknou grafikou a linajkami, a 2 vrecká na založenie receptov z časopisov.





Receptáre sú pekne ozdobené kvietkami, perličkami, stužkami, lepenkovými výrezmi s motívom kuchynskej zástery, príborov či chňapiek. 





Receptáre sú na predaj a ak by ste mali o niektorý z nich záujem, neváhajte mi napísať e-mail na cepcekova.kristina@gmail.com ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov