Lexi Design: Pop-up pohľadnica Mysterious Unicorn

2/06/2020 01:08:00 PM

Ahojte! 
S jednorožcami sa u mňa vrece roztrhlo a rada by som vám ukázala jeden z prvých projektov z tejto nádhernej kolekcie Mysterious Unicorn. Má krásne kvetované motívy a naozaj dospelácke jednorožce, takže projekt v tomto štýle je vhodný naozaj pre každú ženskú dušu nad 18rokov. Ja som túto krabičkovú pohľadnicu venovala kamarátke k jej 18.  (+ k tomu 12 rokov skúseností :D) narodeninám. :)

Takáto pohľadnica je veľmi efektná a dá sa zložiť do 2D podoby, takže veľmi prakticky odovzdať v obálke. Tým väčšie prekvapenie je to pre obdarovaného, keď si ju jedným ťahom rozloží do podoby krabičky.



Je na nej množstvo detailov a vrstiev. Vrstviť tieto kvietky a kríčky zaberie veľa času, ale za ten výsledok to stojí. Ale asi by som sa nechválila, že som jednu pohľadnicu vyrábala aj 2 hodiny. Alebo hej? :)







Ďakujem, že ste navštívili môj blog. 
V prípade záujmu o výrobu na objednávku ma neváhajte kontaktovať. :)
Kristína
cepcekova.kristína@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov