Blahoželanie k 1. svätému prijímaniu

2/21/2020 04:14:00 PM

Ahojte!
Od Laserowe Love som dostala krásnu pečiatku modliaceho sa dievčatka a bola som zvedavá, ako ukáže na pohľadnici, lebo ilustrácia je to naozaj krásna a jemná. Takže takáto drobnosť ma inšpirovala k tvorbe tohto blahoželania k 1. svätému prijímaniu a myslím, že výsledok je vďaka nej naozaj jedinečný.

Pracovala som s kolekciou Yellow Spring, ktorej žlto-modro-béžová farebnosť sa mi k tejto udalosti veľmi hodí. Prianie je plné narcisov, hortenzií, čipiek a nechýba aj náboženská tematika v podobe kalicha a dievčatka s ružencom.






V prípade záujmu o blahoželanie k 1. svätému prijímaniu alebo k birmovke ma neváhajte kontaktovať. :)
Pekný deň vám praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov