Lexi Design: Narodeninové prianie

2/13/2020 08:45:00 PM

Je úžasné ako jeden detail zmení celkový výzor, napr. pohľadnice. Už naozaj dlho som pozerala na tento lepenkový výrez v mojom šuplíku a nie a nie vymyslieť čo s ním, aby som podčiarkla jeho krásu. Potom však prišlo na tvorbu narodeninovej pohľadnice pre moju kamarátku a nápad bol na svete.


Musím sa priznať, že najväčšiu kreativitu u mňa vytvára práve materiál, ktorý mám k dispozícii. S takto krásnym materiálom je ťažké niečo pekné nevymyslieť. 

Chcela som podčiarknuť jednorožca a preto sa mi skvelo hodil do okrúhleho rámika v lepenkovom výreze. Z dolnej strany som ho dozdobila kvietkami a konárikmi - opäť prácička na dlhé minúty, aj keď sa to nezdá. A potom som kvietky ešte ozdobila glitrovaným lepidlo-lakom. Na fotografiách je nenápadný, ale naživo robí veľmi krásny efekt.



Ozdoby sú navrstvené a podlepené 3D páskou pre krajší efekt.




Čo hovoríte? Páčilo by sa Vám dostať také prianie? :)
Kristína 
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov