Eco-scrapbooking: Narodeninová darčeková krabička zo sveta dinosaurov

2/20/2020 10:04:00 AM

Od eco-scrapbooking mám doma rôznorodú zásobu produktov. Od albumov, cez zošitky a leporelá, až po základy na pohľadnice a krabičky. Ale povedala som si, že mojím prvým projektom ako členky dizajn tímu bude exploding box. Nielenže majú kvalitné a pevné základy na box, ale je to jednoducho môj najbľúbenejší projekt a chcela som ním otvoriť svoje členstvo v tomto dizajn tíme. :)


Bledunkomodrú krabičku som vytvorila v dinosaurom motíve s novinkovou kolekciou od Laserowe Love. Je to narodeninová krabička pre malého milovníka dinosaurov s parádnou miniatúrkou vo vnútri.



Krabičku som bohato vyzdobila a najviac sa mi páči tá zeleno-modrá farebnosť papierov i obrázkov. Krásne k sebe všetko ladí a tak to mám najradšej.







Ak by ste o túto krabičku, prípadne o krabičku v inom motíve, mali záujem, neváhajte ma kontaktovať.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com


You Might Also Like

0 komentárov