Laserowe Love: Darčeky plné sladkostí a jednorožcov

2/12/2020 10:18:00 AM

Ahojte všetci!
S najnovšou kolekciou Rainbow Unicorn od Laserowe Love som tvorila ako besná posledné dni a rada by som vám ukázala, čo z toho vyšlo. :)

Hi everyone!
I was creating like crazy with new collection Rainbow Unicorn and I'd like to show you what I've made. ;)


Táto kolekcia je ako sen malého dievčatka - plná jednorožcov, dúhy, poníkov, hviezd, pestrofarebných obláčikov a sladkostí.

This collection is like a little girl's dream - full of unicorns, rainbows, ponies, stars, colourful clouds and sweets.




Na tejto pop-up karte som sa naozaj vyzabávala. Vytvorila som množstvo vrstiev s obrázkami, ktoré k sebe perfektne pasujú.

I made a lot of layers on this pop-up card and the pictures perfectly match with each other.


Táto pohľadnico-dekorácia je skvelým doplnkom na poličku do detskej izbičky. Pestrofarebná a s malým poníkom, no rozprávková.

This pretty star can be used as a decoration. It's so colourful with a cute pony on it.




No a tento receptár som vytvorila z čistej inšpirácie. Ilustrácie hovoria za všetko, plus som to doplnila nápisom a sladký receptár pre slečnu je hotový. Môže vypekať a zapisovať si recepty na muffinky, banánovo-piškótové jednohubky a podobne. 

This notebook is great for sweet recipes. The inscription on the cover says "Recipes for a sweet life". I decorated it with cake, lollipops, cupcakes and a mug with ice cream. 






Snáď som vám dnešný deň aspoň troška osladila mojím príspevkom a v prípade, že by ste chceli nejakú malú slečnu potešiť výrobkom z mojej dielne v tejto tematike, neváhajte ma kontaktovať. :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov