3D dino rámik pre môjho synovca

2/17/2020 03:44:00 PM

Keď mi švagriná poslala najnovšiu fotku malého synovčeka, vedela som, že nemôže zostať "nescrapnutá". Hlavne keď mám doma kolekciu DinoLand od Laserowe Love, ktorá perfektne pasuje k detským projektom. A k tomuto vysmiatemu drobcovi teda extra pasuje. :)

Hello!
Are here any fans of dinosaurs? I think so. :) One fan is here for sure and that's me. I love this collection and I can create with it all day long. I just made this shadow box for my beautiful little nephew. He looks amazing there, little dino. :)


Dino rámik som veľmi nezdobila, nakoľko sa jedná o malý projekt, ale zároveň to malé zdobenie vyzerá na ňom veľmi bohato. Použila som pár ilustrácii z kolekcii, papier na dozdobenie pozadia a umelý mach. A výsledok ukázal veľmi pekne, čo poviete?

I didn't decorate it a lot, because it's a small project. Just a few papers and pictures with chipboards and fake moss. And the result is very pretty, right? :) 

Rámik bude milá dekorácia do jeho novej izbičky.
It will be a lovely decoration into his bedroom.




Ďakujem, že ste si dnes našli čas a klikli na môj blog.
Thanks for visiting my blog.

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Je to rozkosne. Kde sa da zohnat taky vyrez fotoramika? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Celá dino kolekcia (aj rámik) je od www.laserowelove.pl :)

      Odstrániť
    2. 40 € za postovne na SVK je uz dost, ale aj tak dakujem za informaciu ;-)

      Odstrániť
    3. Majú chybu vo výpočte poštovného do zahraničia. Treba ich kontaktovať :) Poštovné na SVK je cca 20eur, závisí od veľkosti a váhy objednavky.

      Odstrániť
    4. To uz znie lepsaie , dakujem pekne za info ! :)

      Odstrániť