Vintage Crafting: Vianočný receptár

11/27/2018 10:55:00 PM

Ahojte!
Určite ste postrehli, že Maťka naskladnila do e-shopu organizatorka.sk kopec novinkových papierov a lepenkových výrezov od Laserowe Love. Táto značka naozaj boduje a posledné mesiace jej vyšli von až 4 nádherné zimno-vianočné kolekcie. Celý víkend som sa od nich nevedela odtrhnúť a tvorila o 106. Najviac ma dostala kolekcia Christmas with Elves a tie perníčkové ilustrácie. Hneď ma to lákalo vytvoriť vianočný receptár, takže prečo váhať ... :D



Pri tvorbe som použila materiál a pomôcky z e-shopu organizatorka.sk. Dala som zabrať aj môjmu skvelému viazaciemu stroju Cinch. :)






    
Verím, že sa vám receptár páči, tie rozkošné obrázky a motívy sú neodolateľné ;)

Krásne predvianočné tvorenie plné nápadov vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov