Svadobná darčeková krabička s kostolíkom

11/18/2018 06:00:00 PM

Aj keď máme november, svadby stále nekončia a pred niekoľkými dňami som tvorila darčekovú krabičku v modrých odtieňoch na svadbu Alenky a Jána. Vnútro som na požiadanie ozvláštnila rozkošným 3D kostolíkom a priečinkami na vloženie bankoviek :)
Tento papier od Galeria Papieru som mala hneď v 3 farbách a každá jedna vyzerala úžasne na projekte. Tento bol v odtieňoch modrej s krásnou kvetovanou grafikou. Papier som doplnila o čipku, papierové kvety v bielej a modrej farbe a o ďalšie drobné ladiace ozdôbky.




Všetok tento materiál spolu krásne ladil a výsledok ma veľmi potešil. Krabička má romantický a jemnučký vzhľad, a verím, že bude jedným z najkrajších darčekov, ktoré novomanželia obdržia :) 




V prípade záujmu o výrobu svadobnej krabičky z mojej dielne ma neváhajte kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.
Majte krásny zvyšok nedele,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov