Laserowe Love: Detské pohľadnice s obálkami Emma & Billy

11/01/2018 10:27:00 AM

Ahojte! 
Detské projekty sú jednými z mojich najobľúbenejších a veľmi sa mi páči, že značka Laserowe Love má v ponuke hneď niekoľko detských kolekcií - vo vintage štýle aj v modernom motíve. Najprv som tvorila detské projekty s vintage sadami Vintage Baby Boy a Vintage Baby Girl (pozrite si moje predošlé príspevky pre LL) v mojom obľúbenom vintage štýle. Ale včera som rozbalila konečne aj kolekciu papierov a lepenkových výrezov Emma & Billy a vyskúšala som vytvoriť niečo menej vintage a viac farebné, moderné a čisté. :)


Hi everyone! 
Baby projects are one of my favourite and I love that Laserowe Love has got a few baby collections - you can choose collections in vintage style or in modern style. At first I created some scrapbook projects with collections Vintage Baby Boy and Vintage Baby Girl in my favourite vintage style. And yesterday I unwrapped Emma & Billy collection and tried to create something less vintage and more colourful, modern and "clean".


Vyrobila som 2 detské pohľadnice (pre dievčatko a pre chlapčeka) s ladiacimi pohľadnicami.

I made two baby cards (for a baby girl and a baby boy) with look-alike handmade envelopes.



Obe priania majú vpredu hrkálku (tzv. shaker) plnú rôznorodých ozdôbok. Dievčatkovská pohľadnica pôsobí romantickým a dievčenským dojmom vďaka použitým kvietkom, motýľom a srdiečkam.

Both cards have got a shaker full of various embellishments. Baby girl card makes a romantic and girly impression because of used flowers, butterflies and hearts.









Chlapčenské prianie je zase viac chlapčenské a to kvôli použitým farbám, motívu chevronu a rozkošným hviezdičkám.

Baby boy card is more boyish because of used colours, chevron motive and cute stars. 





Zdobila som aj vnútro prianí a to s milým venovaním a vystrihnutými obrázkami z kolekcie Emma & Billy.

I also decorated inside of the cards with a nice inscription and some pretty pictures cutted from Emma & Billy collection. 


Použila som: / I used:
(materiál je dostupný v slovenskom e-shope www.organizatorka.sk)






Majte pekný sviatočný deň.
Have a nice day!

You Might Also Like

0 komentárov