Darčekový set Shabby Winter

11/27/2018 10:41:00 PM

Ahojte!
Po tom, čo som obdržala balík s novými kolekciami od Laserowe Love, bola som nadšená (a dojatá :)). Ihneď som zmenila plány na víkend a pustila sa do tvorby nových projektov. Ako prvé som vyrobila darčekový set s kolekciou Shabby Winter. Poďte sa naň pozrieť ;) 

Hi guys! 

I have received my package with new paper and chipboard collections from Laserowe Love and I was impressed. I changed my plans for the weekend in a second and started creating new inspirational projects for you. First I created a gift set with collection Shabby Winter - a pop-up card and a mini album. Let's have a look ;)


Kolekcia Shabby Winter je spojenie romantiky, elegancie, zimného motívu a starých čias. A aj to sú dôvody, prečo ju tak zbožňujem. Vytvorila som tento darčekový set pre ženu, takže má elegantný vzhľad a obsahuje rôzne vintage detaily.

Pop-up karta je skvelá ako prianie pre "zimného" meninového či narodeninového oslávenca.  Pohľadnicu som ozdobila papiermi, obrázkom darčeka, snehovými vločkami, lepenkovými ozdobami, ornamentmi, perličkami, čipkou, stužkou, flitrami a kvietkami. Tiež som tam pridala slovenský nápis vytvorený pomocou drevenej pečiatky od organizatorka.sk. Karta je skladacia, takže radosť obdarovaného bude dvojnásobná - súdiac podľa vlastných skúseností. :)

Shabby Winter collection is the connection of romance, elegance, winter and old times. And those are the reasons why I love it so much! I created this gift set for a woman so it has elegant look with romantic and vintage details. 

Pop-up card is great for winter nameday or birthday. I decorated it with papers, picture (of a gift), snowflakes, chipbards, ornaments, pearls, lace, ribbon, sequins and flowers. I also added a Slovak inscription with a stamp (Let all your wishes come true). This card is folding, so the donee's joy will be double (according to my experiences :)).





Mini album je tiež v romantickom a vintage motíve. Obal som ozdobila obrázkom detí, ako stavajú snehuliaka, a ten som ešte sem-tam potrela glitrovaným lepidlom, takže naživo sa krásne trbliece. Doplnila som to o parádne lepenkové výrezy snehových vločiek a zimných ornamentov. Dovnútra som nalepila ručne vyrobenú obálku (na ľavú stranu) a foto-vodopád (na pravú stranu). Do albumíku sa zmestí približne 15 fotografií, takže najkrajšie zábery z tohtoročnej zimy, prípadne ak sa necháte profesionálne odfotografovať, tak také fotografie tam parádne zapasujú. Vodopád obsahuje aj 2 vrecká na fotky, takže namiesto jednej tam môžete vložiť aj 3. Každý kúsok albumu je milo ozdobený rôznymi detailmi. 

Mini album is also in romantic and vintage mood. On the cover I used a picture of two children building a snowman and chipboards with snowflakes. Next I added lace, paper stars, sequins and pearls. Inside I created a handmade envelope on the left side and a waterfall on the right side. You can place about 15 photos inside of this photo album. Waterfall contains two pockets for photos and another details and embellishments.














Táto darčeková sada je skvelá ako darček pre najlepšiu kamošku, sestru, maminu, dcéru alebo švagrinku. Určite z nej bude nadšená, pretože po naplnení albumu fotkami bude mať krásnu spomienku na tohtoročnú zimu.

This gift set is perfect for your best friend, sister, mum, daughter or sister-in-law. She will be thrilled. I'm sure that after filling the album with photos she'll have a beautiful memory for this year's winter.

***

Použila som: / I used:
Materiál od Laserowe Love nájdete v mojom najobľúbenejšom e-shope www.organizatorka.sk :)











Majte krásny deň! / Have a nice day!
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov