Scrapbookové nákupy XVIII

11/14/2018 07:13:00 PM

Aj malý nákup je nákup, tak sa dnes hlásim s ďalšou várkou nového materiálu a pomôcok :) E-shop organizatorka.sk nás stále teší novinkami, tak som si schytila pár drobností a k tomu veci, ktoré mi minule niekto vyfúkol, však ty milovník svetrového vzoru na embossovacej kapse? :D 

Áno, rýchlo som si schytila svetríkovú embossovaciu kapsu na jesenno-vianočné tvorenie, ďalšiu s kvetovaným vzorom, pár rozkošných lepenkových výrezov, veľké biele papiere, pár kvietkov a drobné vločky. A Maťka mi pribalila šikovný darček - kraft papierové darčekové taštičky na moje (ešte nekúpené) vianočné darčeky.


Toľko radosti z jedného balíčka, ani si neviete predstaviť ;) Alebo práveže asi aj viete.


Prajem vám krásny večer, ja utekám tvoriť a vyskúšať nový materiál ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov