Laserowe Love: Vianočná nádielka

11/24/2018 10:57:00 PM

Ja už ani nemusím mesiac čakať, lebo som mala Vianoce už včera! ;) Do práce mi prišla krabica od Laserowe Love plná úžasností, ktoré mi vyrazili dych. Krabica obsahovala krásne nové kolekcie Christmas with Elves, Shabby Winter a Vintage Christmas v podobe papierov, obrázkov, lepenkových výrezov a rôznych lepenkových šablón. Pribalili mi aj obľúbené kolekcie a nedávno doplnenú kolekciu (o nové obrázky) Lily Flower. 

Som veľmi šťastná a poctená, že som súčasťou dizajn tímu tejto značky, lebo ich výrobky sú ako stvorené pre mňa. A denno-denne od nich cítim veľkú podporu a celkové ocenenie mojej tvorby. Je to úžasné. Som z toho dojatá :)





Lepenkové výrezy sú plné elegancie a originálnych neokukaných motívov.






V Laserowe Love vedia, čo milujem a to je skladanie 3D miniatúr do exploding boxov, tak nešetrili ani tými. Krb je že úplne nádherný, mám ho už aj vyskladaný a ozdobený a po Vianočnom maratóne ho zverením spolu s boxom. Je to paráda!



Pozrite sa na tie vianočné kolekcie. Jedna krajšia ako druhá! Prvá ma dostala elfmi a medovníčkami, druhá vintage štýlom a mačkami a tretia prekrásnymi ružovo-sivými farbami a kvetmi.
Priznám sa, že dnes som väčšinu dňa sedela za pracovným stolom a tvorila. Vznikli z toho hneď 3 nové projekty! Postupne ich budem púšťať von a určite k nim pribudne ešte kopa ďalších :)




Ak si materiál od Laserowe Love chcete zaobstarať, klikajte na www.organizatorka.sk, kde tieto kolekcie nájdete :)
Krásny zvyšok víkendu praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov