Laserowe Love: Vianočné dekorácie

12/02/2018 09:57:00 AM

Ahojte, milovníci Vianoc a značky Laserowe Love!
December je tu a je čas začať zdobiť naše domovy vianočnými venčekmi, dekoráciami, sviečkami, girlandami, vianočnými ponožkami a všeličím možným, čo patrí k Vianociam. Dnes som pre vás pripravila inšpiráciu na vianočné dekorácie, ktoré sú fantastické na zavesenie na stenu či dvere (najlepšie do interiéru kvôli využitiu papierových ozdôb) :)


Hi Laserowe Lovers!
December is here and we start to decorate our homes with wreaths, decorations, candles, garlands, Christmas socks and so on. Today I prepared for you an inspiration for Christmas decorations which are great for hanging on the wall or door (somewhere inside of your house because of paper embellishments) :)



Pre pár dňami mi mamina dala základ venca bez zdobenia a poprosila ma, či jej ho ozdobím vo vianočnej tematike. Nestalo sa to prvýkrát. Už predtým som jej zdobila 2 či 3 vence v rozličných motívoch a určite ste ich videla na mojom blogu, lebo všetko to bolo zdobenie so scrapbookovým materiálom. Na jeden som dokonca robila kurz v spolupráci s organizatorka.sk, lebo sme ho zdobili papierovými handmade kvietkami. Proste z mojej dielničky vyšlo už pár venčekov robených pre radosť mojich blízkych v jarnej, letnej, jesennej alebo vo vianočnej tematike. Aj pre snúbencovu maminu som robila jesenný v tvare srdiečka a okrúhly vianočný. Je to milý darček na začiatku sezóny. No a aj tentokrát som vzala svoj scrapbookový materiál a novú kolekciu Christmas with Elves (nech je venček opäť iný a originálny) a pustila sa do zdobenia :)

Few days ago my mum gave me a bare wreath and asked me to decorate it in Christmas theme. This is not the first time. She has got two or three wreaths from me in different motives. Also my future mother-in-law. I love to decorate bare wreath in spring, summer, autumn or Christmas theme and give it to my beloved ones as a gift in the beginning of the season. So I got out my scrapbook "candy" and started to decorate this new one. :) 


Použila som ilustrácie z kolekcie Christmas with Elves od Laserowe Love, zimné a vianočné lepenkové výrezy, kupované glitrované 3D hviezdy, vianočné ruže, stužku, slovenský nápis (vytvorený pomocou pečiatky o organizatorka.sk), flitre, papierové a lepenkové vločky, gázu pre efekt snehu, umelý sneh, rolničku a pom-pomy. Z predošlých rokov som si ušetrila aj pár krásnych drobností, ktoré mi teraz super zapasovali pri tvorbe, ako hríbiky, jabĺčko a šípky.

I used the illustrations from the collection Christmas with Elves, winter and Christmas chipboards, glitter stars, Christmas roses, ribbon, Slovak inscription (a stamp Beautiful Christmas), sequins, paper and chipboard snowflakes, gauze, fake snow, jingle bell and pom-poms. 




Výsledný venček sa naozaj podaril, však? Vďaka tým ozdobám je naozaj roztomilý.  Obrázky perníčka a perníkového domčeka sú jednou z najrozkošnejších vecí, aké som kedy videla. :)

The final wreath is so cute, right? Those gingerbread pictures are one of the cutest things I've ever seen. :) 




Ako som skončila so zdobením venčeka, tak som rovno vzala aj základ na vianočný stromček od Laserowe Love a ozdobila aj ten. Keď mám chuť (a ešte som aj vo "švungu"), ťažko sa mi prestáva. :D Tak som ešte vytvorila milú visiacu dekoráciu v tvare stromčeka.

And as I have finished to decorate this wreath I took Laserowe Love's base of Christmas tree and decorated it, too. When there's a taste I can't stop crafting. :D So I created a nice hanging tree decoration :)






Použila som: / I used:
Daný materiál nájdete v slovenskom e-shope www.organizatorka.sk :)









Príjemné vianočné tvorenie vám prajem!
Enjoy your Christmas crafting!

You Might Also Like

0 komentárov