Scrapbookové nákupy XVII

10/30/2018 10:03:00 AM

Opäť tu mám príspevok venujúci sa môjmu scrapbookovému nákupu. Síce od posledného nákupu neubehli ani 3 týždne, ale e-shop organizatorka.sk naskladnil ďalšie parádne novinky, tak som nemohla odolať. Ide hlavne o kvietky od Wild Orchid Crafts, bez ktorých neurobím ani krok v tvorbe :)

Aj vy ich tak milujete? Nakoľko tvorím najmä romantické projekty, ktoré sú môjmu srdcu najbližšie, tak kvietky míňam vo veľkom. Vzala som si niekoľko druhov a farieb, ale vyhrala moja najobľúbenejšia farba - biela a hneď po nej druhá najobľúbenejšia - ružová.
Ku kvietkom som si vzala aj papier 12"x12" s vypuklými bodkami, ktorý mám veľmi rada, PVA lepidlo, náplne do receptárov a kovové rožky na moje výrobky. :)


Joooj a zase som dostala krásny darček k nákupu - sadu lepenkových výrezov. Základné tvary, ktoré sa hodia na každý jeden projekt, ale priznám sa, že hviezdičky a vločku už mám takmer minuté, lebo ako tvorím vianočné pohľadnice, tak tam nesmú chýbať. Srdiečka si nechám na detské a svadobné projekty :)


Toľko dnes k môjmu najnovšiemu nákupu a pomaly už začnem pridávať nové výrobky, kde zakúpený materiál uvidíte v akcii ;)
Ďakujem, že ste sa tu dnes zastavili a prajem pekný deň,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov