Receptáre z tradičnej kuchyne

2/13/2021 10:42:00 PM

Krásny deň prajem,
pred týždňom som sa pustila do tvorby receptárov, aby som nejaké mala aj skladom, keď niekto potrebuje mať papierový darček rýchlo doma.

Tvorila som ich z nádhernej kolekcie s ilustráciami zo sveta kuchyne. Vo vnútri je 90 jednostranne potlačených listov a 3 ozdobené predelovače z perleťového papiera vyššej gramáže a vreckami na vloženie receptov z časopisov. Naozaj šikovný pomocník do kuchyne.










Receptár na takýto štýl som vytvorila aj sebe a skvele mi slúži. Zdobenie mi nezavadzia, dobre sa doňho píše. Keď ho nepoužívam, slúži ako dekorácia na poličke a keď ho používam, tak si ľahko nalistujem potrebný recept - aj vďaka predelovačom viem, kde hľadať.
Je to fantastický darček pre kamošku, sestru, kolegynku, maminu či švagrinku a je vhodný pre všetky vekové kategórie. 









V prípade záujmu o niektorý z receptárov alebo o výrobu receptáru podľa želania ma neváhajte kontaktovať :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov