Narodeninové blahoželanie v darčekovej krabičke

2/24/2021 09:52:00 PM

Tento darčekový set je osobnejší, nakoľko som ho tvorila k 80tke pre moju starú mamu. Síce jej nemôžem zagratulovať osobne, takisto sa nekoná žiadna oslava, tak som jej poslala aspoň takéto milé blahoželanie v zdobenej krabičke, aby vedela, že na ňu v tento špeciálny deň myslíme.  

Pri tvorbe som použila fakt nádhernú kolekciu papierov, s ktorou som doteraz tvorila menej a chcem to napraviť, lebo nemá chybu. Je to síce zimná kolekcia v shabby chic štýle, ale hodí sa k viacerým príležitostiam, obsahuje aj papiere bez zimnej tematiky, s kvetovanými a ozdobnými motívmi.
Tieto papiere a ilustrácie som doplnila lepenkovými a keramickými ozdobami, romantickými detailmi a samozrejme kvetmi.









V prípade záujmu o výrobu podobnej darčekovej sady ma neváhajte kontaktovať.
Pekný zvyšok dňa vám praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov