Darčeková krabička na peniaze k 20. narodeninám

2/24/2021 10:37:00 PM

Medzi najobľúbenejšie darčeky k narodeninám patria nepochybne kvety a sladkosti. Čo sa týka žien samozrejme. Ja som ich zakomponovala do tejto darčekovej krabičky na peniaze. A čo je na tomto spojení najlepšie? Torta je nekalorická, kvety sú nevädnúce a pamiatka zostane navždy. Tak veľa detailov v tak milej malej krabičke.

Pri tvorbe mi moja obľúbená zákazníčka opäť nechala voľné ruky, čo znamená, že vzniklo niečo, čo som predtým ešte nevyrobila. Keď môžem, rada experimentujem a tvorím veci podľa svojej fantázie.




Torta je bohato vyzdobená krásnymi ilustráciami kvietkov a ďalšími drobnosťami.






Verím, že sa vám páči minimálne tak, ako sa páčila obdarovanej.
Krásny deň vám praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov