Lexi Design: Svadobná darčeková krabička

2/24/2021 10:16:00 PM

Svadobnú darčekovú krabičku na peniaze vo vintage štýle s originálnymi kvietkami som vyrábala z čistej inšpirácie. Je neskutočné nežná a romantická a nerobí ju takou len moje zdobenie, ale samotné papiere a ilustrácie z kolekcie Beautiful Moments od Lexi Design.

Zdobila som ju inak ako obvykle. Navrhla som si nový typ zdobenia, ktorý sa mi veľmi páči a po výrobe niekoľkých krabičiek na tento štýl musím uznať, že aj vám sa páči :)
A novinkou sú tiež ručne vyrobené foamiranové kvietky, ktoré plánujem využívať o niečo viac vo svojej tvorbe.
Krabička obsahuje vrecko na peniaze, v ktorom je kartička na vpísanie venovania.













Túto krabičku mám skladom a viem ihneď odoslať. Ale samozrejme rada vyrobím aj krabičku na mieru podľa vašich predstáv.
Pekný večer praje 
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov