Eco-scrapbooking: Pohľadnica s obálkou

2/24/2021 05:50:00 PM

Kolekcia Beautiful Moments od Lexi design sa mi zapáčila spolu s kolekciou Steam Time takmer okamžite, ako som sa na ňu pozrela.  Má síce jemné béžové a zelenkasté odtiene, ktoré sa nemusia každému páčiť a môžu sa zdať málo pestré, ale na projektoch ukáže naozaj nádherne a elegantne.
Pre Eco-scrapbooking som pripravila takéto blahoželanie v zdobenej obálke z kraftového základu.

Oba výrobky sú zdobené na prvý pohľad skoro minimalisticky, ale keď sa viac zadívate, nájdete tam množstvo drobných detailov.










Táto kolekcia je vyrobená na využitie pri tvorbe svadobných projektov a projektov k 1.svätému prijímaniu a birmovke. Obsahuje aj mnohé ilustrácie na tieto témy. Ale ako vidíte, nie je problém s ňou vytvoriť aj blahoželanie k narodeninám či k meninám.
V prípade záujmu o papierový darček ma kontaktujte na môj e-mail.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov