Lexi Design: Steampunk darčeková krabička - minialbum

2/24/2021 05:33:00 PM

Kolekciu Steam Time od Lexi Design som držala v rukách skôr, ako ju značka ukázala svetu cez sociálne siete. Vedela som, že mi prídu novinky (patrím do ich dizajn tímu), ale vôbec som netušila aké a ako budú vyzerať. 
To ste ešte nevideli takú radosť. Bola som očarená. Táto kolekcia je perfektná a neskutočne som sa tešila na tvorenie s ňou, keďže steampunk štýl mám rada už roky. Dokonca aj obývačku sme zariaďovali v tomto štýle. 
No poďte sa pozrieť, aký projekt som z nej vyrobila. 

V pracovni mi "ležal" exploding plus od značky Eco-scrapbooking už nejakú tú dobu, lebo som ho šetrila na niečo špeciálne. A špeciálna chvíľa nastala práve s kolekciou Steam Time.
Vytvorila som mini album v podobe darčekovej krabičky. Zmestí sa tam 8 fotografií malých rozmerov, je bohato zdobený rôznymi detailmi z tohto štýlu. 










A čo je to ten steampunk? 
Je to retrofuturistický podžáner science fiction. Väčšinou je stvárnený ako alternatívna história viktoriánskej éry a často je spájaný so žánrom cyberpunk.  Nájdete v ňom detaily: ozubené kolieska, súčiastky strojov, žiarovky, hodiny, detaily strojov poháňaných parou, reťaze, kovové prvky, detaily z módy (klobúk, korzet, monokel) a pod. Toto je opis steampunk v krátkosti, ale stačí to k tomu, aby ste si o ňom utvorili obraz.
Je to úžasný štýl, ktorý obdivujem a ktorý sa krásne hodí k vintage a industriálnemu štýlu. Vyzerá luxusne, ale zároveň je aj "špinavý" a hrdzavý. 












Verím, že vás tento štýl spolu s mojím projektom oslovili a ak máte v okolí fanúšika steampunku, neváhajte mu tento minialbum objednať k narodeninám, meninám... alebo len tak pre radosť.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov