Laserowe Love: Detský album v krabici

2/13/2021 11:11:00 PM

Aký darček dať bábätku k 1. rôčiku? Hračku, s ktorou sa bude hrať pár mesiacov? Keksíky, ktoré spapá za pár dní? Oblečenie, z ktorého vyrastie za niekoľko týždňov?
Pre svojho synovčeka som chcela niečo, čo vydrží roky. Čo bude preňho darom vždy, keď to chytí do ruky. Teraz tomu nerozumie, ale za niekoľko rokov to bude malý poklad, ktorý mu bude pripomínať jeho prvý rok života. Vyrobila som preňho scrapbookový album s jeho fotografiami ozdobený drobnosťami od výmyslu sveta.

Túto zostavu nemám v ponuke na predaj a preto je to prvý projekt z mojej dielne vyrobený takýmto štýlom, zdobením a s už vlepenými fotografiami. Je to síce osobný projekt, ale aj tak by som sa oň rada podelila tu na svojej stránke.

Album je zabalený v zdobenej krabici, aby sa mu nič nestalo, aby sa nezaprášil, nezašpinil a mal svoje miesto.








Skôr, než začnete v albume listovať, chcem ešte upozorniť na to, že každá strana albumu je jeden mesiac, počas ktorého Tomáško spoznával svet, učil sa nové veci a robil celej rodinke radosť. 
Viac ani netreba písať, knižka to povie za mňa :)






























Krásny deň praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov