Pohľadnica k 50. narodeninám

7/23/2020 04:44:00 PM

Kvetovaných pohľadníc som už vyrábala neúrekom, ale táto je opäť niečím iná a špeciálna. Okrem zaujímavého nápadu s certifikátom, ktorý mala zákazníčka, aj novou kolekciou papierov, s ktorou som pracovala a vyzerá vo výsledku naozaj prekrásne.

Kvetovaný motív na papieri som doplnila 3D kvietkami, lepenkovým rámikom a ďalšími drobnosťami.







Vo vnútri pohľadnice som chcela pokračovať v motíve, len som zvolila druhý papier, ktorý sa zákazníčke páčil a ten doplnila o tagy, obrázky, lepenkové kvety a samozrejme text s venovaním.




Verím, že vás nápad aj prevedenie pohľadnice zaujalo. Ja sa už teším na ďalšie výrobky vytvorené z tejto krásnej papierovej kolekcie - a možno práve pre vás.

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov