Eco-scrapbooking: Paravanový mini album

7/09/2020 08:56:00 PM

Dnes mám pre vás opäť niečo nové, na tvorbu čoho som sa veľmi tešila. Paravanový mini album alebo skladacia pohľadnica s priestorom na vloženie 6ks fotografií 6x8cm s pevným obalom potiahnutým plátnom, je ďalším originálnym papierovým darčekom, ktorým sa nič nedá pokaziť, skôr naopak. :)

Hi everyone! 
For the first time I have decorated this awesome folding mini album with thick cover. And I have to say that I loved it! I used beautiful papers in white, beige and turquoise colour and add some pretty embellishments, too. Inside I prepared 6 places for adding a photo in the size 6x8cm. What a great idea for a mini photo album which can decorate a shelf in the living room. I hope you will like it. :)


Tento kvalitný polotovar mám od značky Eco-scrapbooking a dekorovala som ho papiermi značky Lexi Design v bielych, béžových a tyrkysových farbách. 



Fotografie sa už len zastrčia do fotorožkov a je to!





Obal zdobí nádherný lapač snov od Laserowe Love, ktorý som doplnila kvetmi, perličkami a stužkou.





Je to krásne spojenie pohľadnice, minialbumu a dekorácie na poličku, ktorá bude pripomínať nejakú špeciálnu príležitosť.
Krásny večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov