Lexi Design: Krabička na letné spomienky

7/03/2020 04:46:00 PM

Ahojte!
Dnes mám pre vás novú inšpiráciu vyrobenú pre značku Lexi Design. Celé to začalo jedným z papierov z kolekcie Winter Tales (áno, letný projekt zo zimných papierov, paráda, však?) a lepenkovej pirátskej vlajky.... a skončilo to takto. :)  

Hi everyone!
I have a new inspiration for you. It all had began with beautiful Lexi Design's paper (Winter Tales 01) and a pirate flag chipboard....and it ended like this :)


Nápad na takýto projekt mám v hlave už od začiatku leta, čiže nie až tak dlho, ale zato veľmi zaujato som rozmýšľala, ako to celé spracujem. Chcela som z kolekcie Winter Tales vyrobiť niečo námornícke a letné. A vďaka týmto skvelým papierom (v béžových, modrých a hnedých farbách - farby mora ;)) a lepenkových ozdôbok od Laserowe Love, sa mi to podarilo. Pridala som ešte nejaké flitre, glitre, trblietky, perličky, čipky, šnúrky .... a výsledok ukázal perfektne. A čo som to vlastne vyrobila? Krabičku na spomienky z letnej dovolenky - fotografie, magnetky, suveníry alebo malé mušličky. 

I have this on my mind from the beginning of the summer, so not long but I was very passionate about it. I had to create something in summer or marine theme. And thanks to these awesome papers (in beige, brown and blue colours) and chipboards, I succeed. I also added some glitters, sequins, beads, laces, twins ... and it worked out nicely.
And the result is ... memory box for photos and souvenirs from summer holidays.





Zbožňujem dekorovať svoje projekty a tento som ozdobila dokonca ešte viac než je u mňa zvykom. Použila som skoro všetko, čo som ponáchadzala a čo sa mi hodilo do témy a kompozície. :D Len škoda, že som doma nemala žiadne mušle, tie by sa tam tiež parádne hodili.

I love to decorate my projects, but sometimes I decorate even more - as you can see in these photos. I used everything which I have around me. :D What a shame I hadn't any shells.











Verím, že sa vám tento môj netypický projekt páči a že som vás aj jemne prekvapila, čo sa mi podarilo vyrobiť zo zimných papierov bez toho, aby to tam bolo poznať. :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov