Darčeková krabička na peniaze J&Ľ

7/10/2020 10:27:00 AM

Opäť sa na mňa obrátila zákazníčka Danka s požiadavkou na výrobu jemnej kvetovanej darčekovej krabičky na vloženie peňazí. Siahla som po tejto obľúbenej kolekcii papierov, ktorá na darčekových krabičkách vždy vyzerá na 1*.


Krabičku som ozdobila, ako vždy, lepenkovými ozdobami, perličkami, kvetmi a drobnými motýlikmi.




Vnútro krabičky zdobí miniatúrka holubičiek v srdci. Na stranách krabičiek som vytvorila vrecká na peniaze s nápismi, ktoré si tam Danka želala a k tomu doladila lepenkový výrez.








Ak sa vám moja tvorba páči, budem sa tešiť, ak sa mi ozvete a spoločne vymyslíme originálnu darčekovú krabičku k svadbe. Prípadne k inej príležitosti.
Krásny piatok vám želám
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov