Laserowe Love: Darčeková krabička s pohľadnicou ku krstu pre Emily

7/10/2020 09:45:00 AM

Ahojte! 
Verím, že si užívate slnečné dni, aj keď ja si ich užívam v práci a potom v dielničke, ale nemenila by som :) Dnes som pre vás pripravila na ukážku darčekovú krabičku s pohľadnicou ku krstu malej Emily, ktorú si objednala jej krstná mama Peťka.


Hello !
I hope you are enjoying these summer days. I prepared this baby project for you for today. It's supposed to be a gift for christening with hidden money inside the card. :)




Na vrchnáčiku krabičky som vytvorila okienko a vyplnila ho drobnými ozdôbkami, ktoré sa v ňom presýpajú a pekne cezeň vidno blahoželanie vo vnútri. Ďalej som výrobky dekorovala kvietkami, lepenkovými výrezmi, perličkami a rôznymi milými ozdobami v detských motívoch.

On the cover of the box I created a shaker filled with little balls, paper stars, paper butterflies and sequins which are moving there. I also decorated this cover with paper and illustrations from Vintage Baby Girl collection, chipboards, buttons, pearls and flowers. 





Zbožňujem vrstvy papiere a čipky, čo môžete vidieť aj na tomto blahoželaní. Je tam viac ako 5 vrstiev papiera, čipky a ozdôbok. A pohľadnicu som samozrejme pekne doladila ku krabičke.

I love to layer papers, laces and decorations, and you can see it here. There are more than 5 layers. I used flowers, sequins, chipboards and illustrations again. It matches perfectly to its box.




Vo vnútri pohľadnice je okrem údajov po narodení o Emily, aj venovanie a skrytý priečinok na bankovku.


Ak sa vám takýto typ výrobku z mojej dielne páči, neváhajte ma kontaktovať cez e-mail a rada vám vyrobím podobnú sadu k akejkoľvek príležitosti. Na mojom blogu nájdete aj iné ukážky takejto sady. :)

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov