Folklórna svadobná darčeková krabička K&D

8/06/2020 02:53:00 PM

Ahojte!

Dnes mám pre vás svadobnú krabičku vo folklórnej tematike, ktorú som vyskladala bez použitia papierov s motívom - figuruje tam iba biela a fialová farba a množstvo detailov, ktoré evokujú folklórny motív.

Tentokrát som sa hrala so zdobením ešte viac, lebo som si motív musela vytvoriť sama. Odrazila som sa od svadobného oznámenia a doplnila to vlastnou fantáziou s pomocou strojčekov, ktoré mám. Okrem vyrezávaných papierových čipiek je dôležitým detailom "suchý embossing" - ozdobný reliéf. Ten je ďalej doplnený o čipku, kvietky a ozdobné lepenkové výrezy. 

Vo vnútri krabičky sú 3 priečinky na peniaze, venovanie a 3D svadobný koč. 

Verím, že sa vám táto krabička páči a že vás zaujala svojimi detailmi. :)

Pekný deň praje

Kristína

You Might Also Like

0 komentárov