Svadobná darčeková obálka na peniaze D&K

7/22/2020 02:53:00 PM

Najviac ma teší, keď sa na mňa obraciate s prosbou o výrobu papierového darčeka po doporučení niekým z blízkych, poprípade po tom, ako ste u niekoho mali možnosť vidieť a "obchytkať si" výrobok z mojej dielne. Takto to bolo aj so Janette, ktorej som vyrábala podobnú svadobnú darčekovú obálku na peniaze ako pred časom jej švagrinke, jednej z mojich najmilších zákazníčok.


Darčeková obálka na peniaze je pohľadnica s obálkou v jednom - bohato zdobená, s venovaním, personalizovaná a nechýba v nej priečinok na peniaze. Tie ale samozrejme môžete zameniť za žreby alebo poukaz.



Pri zdobení som opäť nešetrila materiálom a určite vám neuniknú detaily, ktoré som fotoaparátom zachytila. Naživo sú však výraznejšie a efektnejšie.




Vnútro som pekne doladila, doplnila venovanie a priestor na vloženie bankovky. Celý výrobok je v nežnom kvetovanom motíve.




Verím, že sa vám obálka páči a aj vy budete chcieť niekoho takto originálne prekvapiť k slávnostnej príležitosti.

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov