Darčeková krabička na retiazku k 1. svätému prijímaniu pre Alexandru

6/30/2020 04:56:00 PM

Ahojte!
Dnes mám pre vás na ukážku darčekovú krabičku, z ktorej mám extra radosť. Bola vyrobená pre krstniatko mojej kamarátky a celú tvorbu nechala na mňa. Takže som mohla použiť obľúbenú kolekciu papierov, ktorá sa k dievčatku pri tejto príležitosti skvele hodí, a originálnu lepenkovú miniatúrku.

Vďaka materiálu od Laserowe Love môžem vyšperkovať každú jednu krabičku, na ktorej v mojej dielničke pracujem. Modliace sa dievčatko, ruženec, krížik a ďalšie krásne detaily ju potom robia jedinečnou. A samozrejme aj personalizované detaily ako meno, dátum 1. svätého prijímania a venovanie s podpisom.



Kamarátka, ktorá túto krabičku objednávala, nechala všetko na mňa, tak som sa trochu nechala uniesť a nájdete na nej množstvo romantických čipiek, perličiek a kvietkov.



Pod miniatúrkou sa nachádza krabička na vloženie retiazky - hlavného darčeka pre krstniatko. Bol to taký bonus, nakoľko takéto drevené krabičky u mňa bežne nenájdete.







Verím, že sa vám moja tvorba páčila a v prípade záujmu rada vyrobím darčekovú krabičku aj vám, samozrejme podľa príležitosti.
Krásny zvyšok dňa praje
Kristína

cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov