Lexi Design: Vianočná darčeková krabička na peniaze

11/22/2019 12:17:00 PM

S nádhernou zimno-vianočnou kolekciou papierov a nálepiek od Lexi Design sa pracuje ako po masle. Materiál k sebe úžasne ladí a tie zimné ilustrácie sú dychberúce. Ja som neodolala a musela vytvoriť svoj obľúbený projekt - exploding box, inými slovami darčekovú krabičku na peniaze (alebo poukazy či žreby)

Krabičku som bohato vyzdobila zvonka i zvnútra. Je naozaj vyšperkovaná do posledného detailu, aby som tento krásny materiál ukázala v čo najkrajšom svetle. 
Nájdete tam drobné detaily, 3 druhy falošného snehu, bohaté vrstvenie papierov a ozdôbok a obľúbené slovenské vianočné nápisy.





Vnútro krabičky zdobí zátišie s vianočným stromčekom. Na každej strane krabičky je vrecko na peniaze či poukazy.












Ak neviete, aký darček vymyslieť pre blízkych alebo chcete darovať peniaze krajším a osobitejším štýlom, takáto krabička je na to ako stvorená. Krabička je jediná jedna, originál a na predaj. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov