Lexi Design: Zimný 3D fotorámik

11/29/2019 09:35:00 PM

Rámujete svoje fotografie? Zdobíte si nimi interiér? Lebo ja sa áno. A nie všetky sú naše vlastné fotografie (resp. fotografie nás), práve naopak. A aj preto zbožňujem všetko spojené s fotografiami - rámiky a fotoalbumy. Opäť som sa pustila do zdobenia 3D rámika a tentokrát je v zimnom motíve a vyzdobený s prekrásnou kolekciou Winter Tales od Lexi Design :)

Cez zimu a Vianoce si zdobíme svoje domovy rôznymi dekoráciami a takýto rámik môže byť jednou z nich. Či už si tam nalepíte zimnú fotografiu svojej rodinky, domáceho maznáčika, vianočný citát či ľubovoľný obrázok, ktorý ste si vystrihli z časopisu. 


Do rámika som navrstvila "sneh", aby to vyzeralo ako naozajstná zimná krajina. 



Ďalej som tam doplnila milé ozdôbky a drobnosti pre navodenie príjemnej zimnej atmosféry.



Ešte neviem, ako rámik využijem, nakoľko ich máme doma viac než dosť, tak ak by ste mali záujem, kľudne mi napíšte. :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov