Laserowe Love: DIY Vianočný papierový cukrík (krabička)

11/17/2019 12:55:00 PM

Ahojte!
Akonáhle na blog napíšem, že sa môžete tešiť na nové projekty a príspevky, v tom momente som tak zavalená prácou, že 2 týždne nič nepridám. Ako naschvál :D Ale to sa nesťažujem, len konštatujem. :) Idem to rýchlo napraviť a hneď milým mikulášsko-vianočným fotopostupom na papierové cukríky - krabičky. ;)

Výroba týchto krabičiek je naozaj jednoduchá a už som sa o postup podelila pred časom na blogu Vintage Crafting, ale teraz som mala čas vám ho aj nafotiť a vytvoriť v mikulášskej verzii s materiálom od Laserowe Love. Svetlo mi extra neprialo v tieto tmavé upršané jesenné podvečery, ale vidno všetko dôležité.


K tvorbe však potrebujete jednu dôležitú pomôcku a to podložku na výrobu obálok. Vtedy bude výsledok krásny profesionálny.


Fotopostup nájdete na tomto odkaze na blogu Laserowe Love.

A tu sú výsledné papierové cukríky, ktoré som z parádneho vianočno-mikulášskeho materiálu vyrobila ja. Jedná sa o papierovú kolekciu Winter Fun a na krabičkách nesmeli chýbať slovenské nápisy vytvorené pomocou pečiatok od www.organizatorka.sk.












Ďakujem, že ste si klikli na môj blog a verím, že sa vám môj dnešný príspevok páčil :)

You Might Also Like

0 komentárov