Vintage Crafting: Letné visačky na darčeky s našimi pečiatkami

7/04/2019 07:08:00 PM

Dnes som si pre vás pripravila ďalší letný príspevok, tentokrát pre blog Vintage Crafting, kde som použila originálne pečiatky z dielne organizatorka.sk (ktoré teraz nakúpite so skvelou zľavou), ktoré sa hodia ku kaaaždeeeej príležitosti :)


Ak sa náhodou pýtate, čo to je a na čo to je, tak vám hneď vysvetlím. Poľský výrobca krásneho materiálu na scrapbooking Laserowe Love prekvapuje každým dňom a okrem papierových tagov/visačiek vyrobili ku kolekcii Coral Romance aj takéto nádherné lepenkové. Sú z ich pevnej lepenky a majú neodolateľný ornamentovo-kvetinový vzhľad. Už ich mám doma dlhšie a nevedela som od radosti, čo s nimi vytvorím a včera ma kopla múza a vyrobila som tieto letné visačky. Visačky sú skvelé na zavesenie na darčeky či na darčekové papierové taštičky.




Letní meninoví a narodeninoví oslávenci takto dostanú k darčeku milé prianie. Ak nie je čas na pohľadnicu, tak takýto malý projekt je skvelou alternatívou. Veľa som sa nenarobila. Povystrihovala som obrázky z kolekcie Watermelon Summer od LL, napečiatkovala nápisy, doplnila rôzne ozdôbky (šnúrky, stužky, enamelky, kvietky) a všetko som to nalepila a navrstvila na lepenkové tagy.





Motívy sú doslova a dopísmena letné. Veď nemusí byť všetko ružičkové alebo typické chlapské. Môže to byť aj takéto milé a zábavné.



Verím, že sa vám moje projekty páčili a nezabudnite si kliknúť na blog Vintage Crafting, kde ich nájdete omnoho viac ;)
Pekný slnečný predĺžený víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov