Laserowe Love: Letná pop-up karta s obálkou

7/02/2019 10:07:00 AM

Dnes mám pre vás jednu letnú bombu plnú kúskov melóna, chutných nanukov a drinkov z kolekcie Watermelon Summer od Laserowe Love. Keď som s touto kolekciou tvorila, skoro som tie papiere zjedla. Kvôli melónu to nebolo, bez toho by som vedela byť, ale tie nanuky, mňam! :)

Páči sa mi, že sa zákazníčka Tánička nechala nahovoriť na takéto narodeninové prianie, lebo myslím, že ten motív nemá chybu a táto sezóna je pre takéto tematiky najvhodnejšia. 



Vytvorila som moju obľúbenú pop-up pohľadnicu, alebo v mojom slovníku "krabičkovú" pohľadnicu.Okrem kvetov tam môžete vidieť melónové bannery, melónový drink, kúsky melónu, zmrzlinu a nanuky. Všetko, čo cez leto treba :D 
Pri tvorbe som využila aj originálne pečiatky z dielne organizatorka.sk, ktoré nájdete na tomto odkaze a dokonca tentokrát so zľavou.







Ďakujem, že ste dnes ku mne zavítali a verím, že ste odišli letnejšie naladení ako ste prišli :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov