Vintage Crafting: Darčeková krabička

7/16/2019 04:16:00 PM

Darčeková krabička pre kolegynku ako poďakovanie a darček k jej odchodu z práce? A prečo nie. Môžete tam vložiť peniaze alebo poukážky na nákup kníh ako moja zákazníčka. Tak o tom dnes bude môj príspevok :)

Krabička je vyrobená v jemnulinkých farbách pomocou papierov z kolekcie Be with me od Laserowe Love. Tie som doplnila o množstvo kvietkov a lepenkových drobností. Nemohli chýbať nápisy vytvorené pomocou pečiatok od organizatorka.sk




Aby krabička vyzerala ako taká záhradka plná kvetov, aj ústredná miniatúrka musí ladiť. Vybrala som vtáčiu búdku obkolesenú vtáčikmi. Je neskutočne rozkošná.




Do krabičky šlo samozrejme aj milé venovanie.



Verím, že obdarená kolegynka bude z darčeka dojatá a ocení krásny nápad, ktorý mala moja zákazníčka, aby jej naozaj originálne poďakovala za všetky spoločné roky v práci a darovala niečo, čo jej bude ešte veľmi dlho robiť radosť na poličke. 
Ďakujem, že ste sa dnes zastavili u mňa na blogu. V prípade záujmu o výrobok z mojej dielne ma neváhajte kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.
Kristína

You Might Also Like

2 komentárov